• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Zmarta - Jämför lån (ny)
3. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
4. Binly - Lån utan UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Credifi - Lån utan UC
8. Nätlån - Lån utan UC
9. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
10. Viaconto - Lån utan UC
11. Vivus - Lån utan UC

Vippi, nytt smslån. Upp till 10000 kr

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Lån hos ??????????

Är det någon som har fått lån hos Loanit, Vippi eller Direkt-lån
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
dessa sysslar med inkassoverksamhet och kundfordringar till företag m.m
så de avstår jag själv ifrån.
 

nyfiken

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
13 Oktober 2011
Meddelanden
216
Mottagna reaktioner
115
Poäng
297
Kan någon bekräfta om Vippi verkligen fungerar?! Fick igår besked om att det var beviljat och jag tyckte att det såg "proffsigt" ut, men här går ju kommentarerna isär... Vore verkligen bra att veta!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Ja det är seriöst, men verkar ha problem med utbetalningar till vissa banker. Jag själv har väntat på pengar sen förra onsdagen... Ska visst komma in idag!
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
har också väntat...

Jag har också väntat sen förra onsdan och tror knappast jag får pengarna idag heller. Dom har då inte gått iväg vid första clearingtillfället nu på morgonen så då kan dom heller inte vara ivägsända. Ja, ja, inget att göra ngt åt. Trodde på dessa pga att dom inte tog ngn smsavgift och då brukar det vara "seriöst", men men vi får väl se...
 
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hade precis kontakt med dom och i mitt fall så var det dom som matat in en siffra fel i kontonumret... inte undra på att det inte kommit några pengar! Skulle fixas omgående.Så mejla till dom och kolla så de har rätt kontonummer
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp